Still deg selv følgende spørsmål.



For styret:
  • Er det vanskelig for styret å nå ut til beboerne?
  • Er informasjon lett tilgjengelig for alle beboere?
  • Er alle beboerne klar over når neste dugnad avholdes?
  • Har styret et godt verktøy for å administrere oversikten over beboerne?
  • Hvem eier garasje og hvem står på vaskelisten?
  • Må styret ofte svare på de samme spørsmålene flere ganger til forskjellige beboere?

For beboerne:
  • Vet du hvor du får tak i informasjon fra styret?
  • Savner du et sted du kan uformelt spørre styret om råd, eller finne ut hva styret har svart andre beboere?
  • Ønsker du en kalender som viser hva som skjer i borettslaget, gjerne en du kan importere til din private kalender?
  • Ønsker du å motta nabovarsel på epost når naboen skal ha fest?
  • Ønsker du å selge den gamle sykkelen din, og gjerne til en nabo?

I så fall trenger dere en nettside, og du har kommet til rett sted!


I tillegg er en elegant nettside et viktig utstillingsvindu - kanskje spesielt for potensielle nye beboere. En innbydende nettside gir et godt førsteinntrykk, og skaper et bilde av et velfungerende og oppegående borettslag/sameie.